مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 10:472022-07-29فناوري

فارس من| پیشرفت پروژه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال به 65 درصد می رسد


طبق نظر مشترک شورایعالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور 44 درصد پیشرفت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه تسریع راه اندازی شبکه ملی اطلاعات شده اند.

آنها می گویند که شبکه ملی اطلاعات به علت ارزان ،سریع، ایمن و سالم بودن برای جامعه ایرانی اسلامی یکی از نیازهای بسیار مبرم برای مردم ایران اسلامی است و از این رو خواستار راه اندازی سریع تر این شبکه شده اند.

اما روز گذشته در تازه ترین خبر، میزان پیشرفت کار در پروژه شبکه ملی اطلاعات اعلام شد.

طبق اعلام رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پروژه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور تاکنون 44 درصد پیشرفت داشته است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی گزارش پیشرفت کار را به روسای قوه و اعضای شورای عالی فضای مجازی ارائه دادیم و بر اساس شاخص هایی که با مرکز ملی به تفاهم رسیدیم تاکنون 44 درصد پیشرفت داشته که امیدواریم تا پایان سال پیشرفت پروژه را به 60 تا 65 درصد برسانیم.

وی گفت: شبکه ملی اطلاعات مبانی روشن، طرح مصوب و شاخص دارد و تمام امکانات وزارت ارتباطات را بسیج کرده ایم که تا شبکه ملی اطلاعات محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پیشرفت پروژه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال به 65 درصد می رسد

فارس من| پیشرفت پروژه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال به 65 درصد می رسد